phsykbryt.

nejdå, jag har inte gått och dött. Jag har bara spenderat helgen hos min far. Eller ja, inte där heller egentligen utan utanför Linköping där det var trädgårdsfest. Trevlig trevligt.

Under tiden har min lillasyster snällt lånat min dator och fixat virus. Mycket trevligt måste jag säga, min lillasyster är verkligen populär nu. Jag får verkligen bryt på henne.

Jag överlevde föresten dagarna i skolan. Det var ingen "wooohooo-upplevelse" som Bonnie verkar ha haft men det funkar! Idag börjar jag 11.20 och min buss går om typ.. ja.. snart iallafall så jag borde verkligen platta håret och sminka mig.  Jag har ingen aning om vart jag ska ta vägen första lektionen. Vet inte vad vi har heller så.. Schemat är ett helt mysterium. Jag får väl återkomma med hur det gick. Vet iallafall att jag har gympa sen och efter det slutar vi. TVÅ LEKTIONER! jaja, ska upp på stan och köpa tågbiljetter för en halv förmögenhet samt leta reda på en kalender också.

Nu MÅSTE jag göra mig iordning.
Hörs efter skolan!
/ egogiirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0