Evan - Under your spell

Evan - Under your spell, Scandinavium Göteborg 11 Mars 2006


Det här borde vara ett av de snyggaste numren från 2006. Jag tycker dessutom att låten är sjukt bra. Det gör ju heller inget att favoriterna Dea och Caroline är med och körar och har så sjukt snygga kläder att man typ inte vet vart man ska ta vägen. Jag tycker helt enkelt att detta är väldigtväldigt snyggt. Allt passar så bra ihop och man blir liksom fängslad och vill se mer. När man kollat på det några gånger (som jag då har gjort..) så ser man också att Caroline halkar på röken precis i slutet. Det är ju alltid en andledning till att kolla på hela numret. ;) haha.  Jag såg detta på genrepet och det är faktiskt ett av de få numren jag kommer ihåg. Lite kul såhär i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Mika

Det är så snyggt så man får magknip! LOVE IT!

2008-12-18 @ 15:07:28
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: PeterDeluxe

oja den är helt underbar lite istill med

tyska pop-duon Modern Talking ett av alla mina

favoritband.

2008-12-19 @ 02:14:46
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0