Fulle Rulle

Har inte blivit så mycket blogg på några dagar och så lär det fortsätta ungefär..

Sälen var fantastisk. Julafon likaså. Igår var jag med Elina, så kul att träffas igen! Blir inte så ofta nu när Elina pluggar i Norrköping. Idag, alldeles snart ska jag åka till stan där jag ska träffa Sandra och vi ska se åka till Bisse där det vankas filmkväll. Kul! Kul! Kul! Tyvärr är ju inte busstrafiken häromkring den bästa så jag får sova hos Bisse så kommer jag hem imorgon.. när det går någon buss hem. haha.
Sen på måndag morgon blir det att åka tåg. Ner till Mika.  Så det är full rulle.
Lovar att blogga mer snart. Men jag kan ju skylla på att jag har lov nu. ;)

Phuss på er därute och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0