My week

Sitter i skolan och gör nada. Jag och Sandra är så hjälpsamma. Folk klipper vårat magasin och vi känner väl att vi inte kan göra sådär jättemkt nytta. ;) Och eftersom jag endå inte har något att göra kan jag ju göra som så många andra och berätta om min vecka, för den vill ni ju utan tvekan se hur den ser ut. Eller hur? ;-)

Måndag: Typ inget vettigt. Extramatte efter skolan. Plugga som fan. 
Tisdag: Mediakunskapsprov. Sista artisterna släpps till Mello. 
Onsdag: Sista jokern släpps. Dessutom får vi ÄNTLIGEN veta vilka artister som tävlar i vilka städer. Späääännande!
Torsdag: Engelskaprov och historiaredovisning. Känner att båda kommer gå åt helvete.  Julmarknad på min gamla skola. 
Fredag: Luciafirande fram till klockan tio. Sen vanliga lektioner. Tänker inte vara med på gympan. Final i IDOL.
Lördag: Inget planerat.  Blir väl hemma. 
Söndag: Samma som Lördag i Guess. 

Erkänn, spännande vecka!? 


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Like to have a switch?

2008-12-08 @ 17:20:57
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0