Nostalgi

För ett år sedan befann jag mig i Stockholm med världens bästa människor. På Chinateatern. Sista showen av Lena + Orup stod på schemat och gud vilken fantastisk kväll det var. Vi hade glittertema och gud vad vi glittrade.
Några godbitar från kvällen;

* Orup körde en "Alla som varit på showen mer än gång räcker upp en hand" - lek. Han körde till fem. Sen trodde han inte på oss där fram längre.
* Bonnie och jag vann karaoken.
* I pausen skulle jag och Bonnie upp till Thilda och Carro som sjääälvklart var och sjöng karaoke med chinamans. Då när vi kommer upp för trappen så möter vi en man typ 35+ som viskar till sin kompis "Nu kommer de!!" och därefter säger hans kompis Hej till oss. Helt sjuuuuuuukt. Som om vi skulle vara några kändisar typ. 
* Vi träffade Lena backstage efter showen och överlämnade en present och det blev succé

.. plus mycketmycketmycketmycket mer. 
Lena Philipsson och Phansen is the shit. ;) 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

That is correct Sara :D <3

2008-12-15 @ 20:58:04
Postat av: Bonni

goddamn vad kul det var! Helt lovely! <3

2008-12-16 @ 08:19:04
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: PeterDeluxe

Vad skoj é det något jag gillar så é det nostalgi =) gillar glittret på bilden =)

2008-12-16 @ 11:54:09
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0