Anorah - En fantastisk människa


Bild; anorah.se

Det finns en låt, en artist som spelas lite mer än alla andra låtar och artister i mitt itunes just nu. Inconsolable med Anorah. En helt fantastisk låt. En fantastisk sångerska och även en fantastisk människa. Jag har sedan i vintras fått höra en massa om AnnaMika ganska snabbt fick väldigt fin kontakt med Anna via myspace. Så jag har stått vid sidan om och hört på. Hela tiden tyckt att det var Mikas grej. Förbjudet område liksom. Men den här människan har en alldeles underbar röst. Fantastisk humor. En otrolig utstrålning och dessutom ett hjärta av guld. Hon är verkligen en tjej att ha som förebild. Jag beundrar henne oerhört. Jag ser hur mycket hon betyder för Mika. Hur mycket hon hjälper henne genom det mesta. Flera av mina vänner har med tiden upptäckt Anna. Några har som Mika hittat en människa att vända sig till. En människa som ger dem så mycket glädje i vardagen. Jag slutar aldrig att förvånas över hur fin hon faktiskt är. Hur hon, trots att hon inte behöver, svarar på mail, uppmuntrar och faktiskt kommer flera av tjejerna nära. Anna är som sagt en fantastisk människa som dessutom skapar underbar musik. 

Har ni inte redan hört Annas musik så tycker jag att ni ska springa in på hennes sjukt snygga hemsida nu på en gång och lyssna.

Kommentarer
Postat av: Mika

Så sant, så sant. Blir liksom varm i hela hjärtat av allt du skriver. Och jag är glad att du också har insett hur begåvad och fin Anna faktsikt är :)



Puss på henne. och på dig! <3

2008-12-09 @ 22:16:55
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Mika's mamma

Hej Sara! Ni är så välkomna och att ni ska trivas. Jag är inte färdig med julpysslet än men jag hoppas att Bonnie o du ska ha en mysig vecka. Hoppas att det kommer lite snö och att ni kan vara lite ute så ni får frisk luft och "röda" kinder.:)

2008-12-10 @ 00:53:33
URL: http://butterflyinpurpur.blogg.se/
Postat av: Anorah

ÅÅÅÅÅHHHH!!! Tack va go du e :) Glad glad glad blev jag nu :) Fick en länk postad till mig av allas vår Mikapika som tipsade om lite trevlig läsning och trevlig läsning var det :) Gulliga du, tack så jättemycket för dina fina ord, de värmer ska du veta!



Stor Kram!!



//a

2008-12-13 @ 18:02:09
URL: http://www.anorah.se
Postat av: Celicia

Jaaaaaaaaaaag ääääääääääääääälskaaaaaaaaaaaaaaar henne!

2008-12-15 @ 17:32:08
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0