Två dagar i mitt liv..

Gårdagen var alldeles fantastisk händelselös. Så pass händelselös att jag inte ens hann blogga. Helt fantastiskt. Dagen började med att esteterna lussade för oss. Sjukt duktiga är dom. En av tjejerna, Tash, sjöng Halleluja och jag började böla. Hon är utbytesstudent från Australien och åker tyvärr tillbaka hem i januari. Men hon kommer utan tvekan bli något stort. Hon är en av de absolut bästa sångerskorna jag hört. Och då har jag trots allt hört stora delar av sveriges artistelit. Efter lussandet blev det lite julfika med klassen och våra mentorer. Sen började skoldagen med matte. Jag gjorde inga tal alls och kommer få så mycket ig att det inte finns. Efter matten hade vi svenska. Eller ja, vi hade eget arbete. Så vi gick och åt. Sen tog jag bussen hem då jag vägrade vara med och simma en gång till. Jag känner att jag har förnedrat mig tillräckligt. Väl hemma gjorde jag naaaaada.

ego var luciafin.

Idag har vi varit i Örebro. Köpte en julklapp till mamma och en till pappa. Och har dessutom pengar över!  Så det blir nog så att pappa får en julklapp till. :-) Sen när vi kom hem fick vi främmande och nu sitter jag här. Imorgon tänkte jag försöka slå in lite paket och städa lite.


Dom hade roliga ritmojänger på IKEA och jag påbörjade röstningskampanjen. Heja Alcazar!


Kommentarer
Postat av: Bonni

HAHAHAHHAHAH! smart ju! Vi måste åka iKEA runt o skriva sådär! HAHAHA!

2008-12-13 @ 21:03:53
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Bonni

fin due förresten!

2008-12-13 @ 21:04:09
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ska jag sätta upp en röstnings-kampanj-lapp på min balkong det här året med? Byta ut "Charlotte Perrelli" och hennes nr mot Alcazar och deras nr. Jag vill gärna inbilla mig att det var vår snygga skylt som var avgörande. xD

2008-12-14 @ 15:01:07
URL: http://enannandelavstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0