Hemma från skolan today

Musiken väller ut ur högtalarna. Jag sitter här i pyjamas helt nyvaken fast det faktiskt är tre timmar sedan jag vaknade. Jag sov 15 timmar inatt. Man kan också säga att jag sov ikapp det vi inte sov i Lördags. Mamma väckte mig som vanligt imorse men jag mådde så illa att jag inte tordes gå till skolan. Det är bättre nu dock.

Jag somnade halv sex igår kväll. Vaknade vid åtta. Kollade Andra Avenyn och la mig halv nio igen. Somnade nio och sen har jag sovit som en stock. Känns oerhört skönt.
Lördagen var föresten helt fantastisk. Vi uttnjyttjade verkligen dygnet vi hade tillsammans. Alcazar, födelsedagskalas och Gynning på samma dag. Underbart.
Lovar att berätta mer ingående om det när jag fått alla gruppbilder.

Nu ska jag försöka klä på mig.

Godmorgon på er. ;)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Det var bääääääääääst och jag saknar det redan! ;o

2008-11-17 @ 22:02:33
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0