Imorgon är en annan dag

Idag har jag verkligen inte gjort något. Bråkat med mitt itunes som fick för sig att alla mina låtar försvunnit så jag fick lov att deleta alla 873 låtarna jag hade inlagda i mitt itunesbibliotek för att sedan lägga in dem där igen. Jag orkade dock inte med att lägga in alla. Många ska ju konverteras och ha sig. Sedan har jag också bråkat med ownskin.com, en hemsida där man kan göra teman till sin mobil. Jag har gjort teman där tidigare och ville nu ha ett nytt. Gjorde ett vrålsnyggt (enligt mig) men när man väl ska spara låser sig hemsidan. Har försökt tre gånger men det går verkligen inte. Inte roligt alls. Lillasyster har även haft kalas så det har varit livat värre. Kollade även när finaste Charlotte gästade Bingolotto nu ikväll. Satt och messade med Mika samtidigt. Mysigt värre!

Imorgon väntar skolan, först Multimedia i massa timmar. Planering. Planering. Planering. Sedan blir det TEA (även kallat Scenografi) där vi ska hålla på och vara kreativa. Sen lunch och sist idrott. Soft dag. Har dock extramatte efter idrotten som jag numera är schemalagt att gå på. Mindre roligt. Men måste man så måste man. Jag ska fanimej bli godkänd i matte.

Så intressant mitt liv är alltså. Ska satsa gärnet på historian den här veckan också. Ser verkligen fram emot jullovet. Men snart så. :-)

Hur ser eran morgondag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0