MPLO1 is the shit.

Jag ska bekänna en sak, jag tycker faktiskt det är kul i skolan. Jag trivs som fisken i vattnet. Jag går i en underbar klass, har hittat vänner jag trivs med och allt flyter på sjukt bra. Jag har inte trivts i skolan på många många år så det känns nästan fel. Jag visste inte att skolan kunde vara kul liksom. Men det kan den. Min klass är verkligen den bästa som finns. Alla kan prata med alla och ingen dömer någon annan. Shit, I like it! För första gången ever är jag inte rädd för att visa vem jag faktiskt är. Det känns stort.

Ikväll är det Öppet Hus då alla nior kommer och kollar på de olika programmen inför sina val. Så jag ska tillbaka in till skolan om typ två timmar. Sex skulle vi vara där. Så jag tar bussen vid fem. ;)
Nu blir det top model och lite mat strax.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad härligt att du trivs Sara!! :-)

Då kan du passa på att rekommendera ditt program för alla nior. ;-) Jag har nog skrämt bort en och annan på såna där öppet hus... ;D

2008-11-10 @ 16:39:32
URL: http://schlagerprinsessan.se
Postat av: Bonnie

vi har också öppet hus! Men vi slutade vid fyra så man hinner inte åka hem emellan. Usch, slutar 21.00 ikväll. Måste ta ut pengar också, (knalla upp till stan) så jag kan ha råd o ta en bussjävel hem..

2008-11-10 @ 17:58:19
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0