Big Time Party - Hanna & Lina


Året var 2002. Jag var 10 år. Låten hette Big Time Party och framfördes av Hanna och Lina Hedlund
Detta är ett av de bidrag jag faktiskt minns. Jag minns att jag tyckte att dom var lite konstiga samtidigt som jag tyckte dom var otroligt coola. Man satt liksom och undrade om man verkligen fick göra sådär. Sen minns jag att jag tyckte dom var lite läskiga. Speciellt Lina. Sen kommer jag ihåg att dansarna skrämde mig. Notera att det faktiskt är Velvet och Shirley Clamp som körar. Även min favorit Jessica Marberger är med där.
Och sedan är den fjärde tjejen Malin Nilsson.
Tänk om någon hade berättat för mig då.
Att jag om sex år skulle ha Lina, som jag då tyckte var så läskig, som idol. Det är en intressant tanke.
En sak är iallafall säker, jag tycker inte att dom är läskiga längre men däremot tycker jag fortfarande att dom är sjukt coola!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

hahahah, jag var fan livrädd för lina ;-D

2008-10-15 @ 22:44:40
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Mika

Jag var seriöst livrädd för dansarna. Hanna och Lina gillade jag massa då (ja, jag har alltid gillat dem. Och Lina har alltid varit favoriten, hahaha.), men som du säger, man undrade om man verkligen fick göra så?! de var ju så sjukt annorlunda mot allat annat som var med i mello på den tiden.



Snacka om det hade blivit grymt i typ Mello 09!

2008-10-16 @ 06:05:40
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Linda

Riktiga entertainers!

2008-10-16 @ 15:12:58
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0