Grattis på Födelsedagen Get <3



Idag fyller världens bästa Schlagerget år.

Det är nästan exakt ett år sedan vi lärde känna varandra och med tiden har vi blivit riktigt nära. Det är faktiskt genom att vi båda gillar Dea Norberg som vi kom i kontakt. Sedan har vi tillsammans också börja gillat många andra artister och främst körsångerskor, tex Charlotte Perrelli och Jessica Marberger.
 Vi kompletterar varandra bra och har ofta nytta av varandra när det gäller kunskaper och erfarenheter. Mika är en helt galen tjej. Högljudd är bara förnamnet. Syns och hörs. Är sig själv även om det ibland är jobbigt. Jag beundrar Mika något oerhört som ofta är väldigt mogen och som kan uttrycka sig med sina ord på ett helt fantastiskt sätt.


Idag är det din dag Mika, även om det inte är många timmar kvar. Jag hoppas att du har haft världens bästa dag fylld med skratt och glädje.

Vi ses i December, det kommer att bli bäst! <3

/ din åsna

Kommentarer
Postat av: Mika

Söta... jag bara lipar... TAAAAAAAAAACK!!!!!

Du är underbar... ni är underbara allihopa... ÅÅH!!

Är så glad att jag lärt känna dig, er, alla!



TUSEN TUSEN TUSEN MILJARDERS TACK!!!! <3333333

Och snart som fan äre DECEMBER!!!



PUUUUUUUUUUSS!! <3

2008-10-14 @ 21:43:41
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0