min dag

Jag är fortfarande sjukt förkyld men bestämde mig ändå för att släpa iväg mig till skolan idag. Första lektionen hade vi mediablock vilket innebär en tre timmar lång lektion. Vi påbörjar nytt projekt dessutom. TV. Vi ska göra ett tv-magasin och jag känner bara äntligen! Tidningen var inte riktigt min grej men nu ska vi ju göra det som jag vill jobba med. Hade genomgång hela lektionen idag. Mindre kul.

Sedan hade vi TEA. För er som inte vet vad det är så är det typ scenografi. Vi och MPLO-tvåorna ska göra scenografin till Little Shop of Horrors som en musikalgrupp i stan ska spela. Vi blev indelade i grupper och fick olika scener att arbeta med. Det var helt okej. :) Sen fick vi äntligen gå på lunch. Efter lunchen som jag tillbringade tillsammans med Anna, Cornelia, Eric och Christoffer så hade vi idrott. Boxersice. Kul! 

Sen var skoldagen slut och jag missade såklart bussen. Chaufförjäveln åkte ju precis när jag kom! Så det blev till att ta stadsbussen till stan. Passade på att hämta ut mina tågbiljetter till Mika medan jag väntade på bussen. Sen hem. 


Väl hemma har jag inte gjort så mycket. Nu ikväll har jag pratat i phon med Mika och Bonnie. aj löv ju! <3

Nu tror jag att jag ska hoppa i säng!
Imorgon väntar ett matteprov jag helt säkert kommer att få IG på. Heja! Heja! 


Kommentarer
Postat av: Mika

Tågbiljetter, du, bon & phon = <3



PUSS!!!!

2008-10-13 @ 22:07:09
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Little shop of horrors spelas här också. Vi fick typ specialpris på att gå o se den på fredag men jag orkarde inte :-P

haha, blir scenografin bra? ;-D

2008-10-14 @ 06:11:42
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0