The real egogirl turns 30 today!


Bilderna har jag helt ärligt lånat från olika hemsidor. Vartifrån kommer jag inte ihåg.

ja, så är det ju faktiskt. Carolina Gynning fyller 30 år idag. Jag har mycket att tacka den kvinnan. Det är helt otroligt vad mycket självförtroende och mod hon och hennes bok har gett mig. För så är det faktiskt. Jag var ganska nere på botten när jag köpte Gynnings bok som heter just egogirl och genom den fick jag självförtroende. Det är tackvare Gynning jag fortfarande är i liv. Det finns ingen människa som är så galen. Så sig själv. Så helt otrolig. Hon är precis så som jag vill vara. Fast jag vill vara jag. Hänger ni med? hahah.

Det är länge sedan jag "upptäckte" Carolina. Redan i Big Brother faktiskt. Hon har gått från bimbofierad dokusåpatjej som ingen egentligen tyckte var någon bra förebild till en sjukt bra programledare och en förebild för så många tjejer hela hela sverige. 
Jag hade ju den extrema turen att få träffa Carolina för exakt en månad sedan.
Det var ett av dom största ögonblicken i mitt liv. Även om jag skakade och hade mig. 
Carolina Gynning is the shit helt enkelt.

jag och Carolina på Gröna Lund för exakt en månad sedan ♥



Grattis Carolina på födelsedagen. Från en egogirl till en annan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0