Utmanad..

.. av Bonnie!

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Mina svar:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- Nej, det skulle hon inte ;) ja, hon tyckte vi var underbara typ och lite galna xD ;) :P
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Nää det är sant ;) men alkis-sandra låter som att ni inte gillar henne xD men ja, vi diggar henne hårt :P och som sagt, gravid ser man att hon är xD ;)
3. Vilket sms blev du mest berörd av?
- Men stackars :(
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Låter spännande ;) för jag kunde inte sova. Halsen, huvudet och magen gör ont :(
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
-- Men för femtielfte gången: SAMUEL XD
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Haha. Sveriges snyggaste bröst är på tv. :D
7. Vad vill du höra mest av allt?

- ehm ja, under en tävling i showen hjälper hon sin deltagare ;) för dansarna väljer tävlande ur publiken ;) det är det enda hon sjunger ;)
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
- Jag befinner mig ju i jag vet inte vart. LIksom. LENA! ALCAZAR! Gah!
9. Din romantiska replik?
- Jaaaa du ;) inhibitions antagligen? btw hittade jag bilder på deas julkort i din bdb. Jag dog. <3 
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Vi ska se Lena på tv när du är här :D rosa bandet galan. :)

Kommentarer
Postat av: Mika

HAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

2008-10-12 @ 21:34:17
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Mikael

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Faaan vad många SMS som var mina då xD hahahaha

2008-10-12 @ 23:42:20
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0