I skolan.. på en mac.. som inte vill samarbeta..

Sitter i skolan. Vi har mediablock och håller på med en tidning. Vi har deadline om ganska exakt en vecka. Jag är dock klar med mitt och väntar nu på att våra layoutare ska kika på det jag gjort och så ska vi lägga in bilder och liknande. Jag gillar det. Det är som en tidningsredaktion. Lite mindre organiserad bara. 

Gårdagen spenderades med att skriva svenska. Jag skrev hela dagen. Tog ett litet avbrott då jag pratade med Bonnie i telefon. Är det höstlov snart eller? Sedan var det idol. Hejar ju på Linda som ni kunde läsa tidigare inlägg och hon ju vidare! Hoppas verkligen på henne men är osäker på om hon kommer klara det hela vägen till det då tittarna får makten. Juryn är hård. Nästan för hård.

Idag kommer ju Mika hem också! Äntligen säger jag som har saknat henne lite för mycket. Och inte har man fått något kort heller. haha. Sonja sjunger för mig och allt känns sådär lagom bra. När jag kommer hem ska jag också påbörja ett litet projekt. Sjukt kul. Sjukt hemligt. Eller inte. Men det blir kul iallafall. Eller hur Micke? ;) 

Åh, nu ropar Sara, våran"redaktionssekreterare" på mig. Dags att påbörja ett nytt projekt. 

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Mikael

Nja, hemligt vet jag ju inte om det är... Men ja, Sjukt kul :D Bara hoppas att vi får till det bra :P Och en beskrivning, haha... Det kommer ju som hon själv sa att behövas!



Apropå henne måste jag langa iväg ett sms nu till henne :P

2008-09-24 @ 15:47:09
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: clara

ha en bra dag !<3

2008-09-24 @ 16:49:34
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: Mika

YEY, I'M HOME!!!



hahaha vet du vad. det där med kort glömde jag ALLDELES bort! Skulle ju fanken skickat till mormor och mamma också... men min hjärna är inte så stor... ;)

har saknat dig skitmycket baby! PUSS!

2008-09-25 @ 18:01:46
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-09-26 @ 20:08:49
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0