Jag har varit handikappad i en vecka..

När man är utan internet är dom som att vara handikappad. Man får ju inte veta någonting! Jag har äntligen fått tillbaka mitt internet. Eller nej, igentligen inte. Vi möblerade om lite så jag sitter nu i mammas såkallade "arbetsrum" . Jag skulle vilja kalla det en skrubb. Det är LITET! Man får med nöd och näppe plats med två stolar här inne. Förstår ni då hur litet det är? Men hellre det än inget alls. :)

Skolan rullar på, jag trivs relativt bra. Finns inte så mkt att säga om det liksom..
I helgen bär det av till Sthlm då jag ska träffa vänner och se Charlotte och hej och hå vad jag längtar. Helgen efter blir minst lika kul den! Då ska jag och Bonnie se världens bästa Alcazar. Dom kan ju verkligen räkna med att bli typ överfallna av två gråtande nördar. En viss Lina Hedlund kan känna sig extra träffad.. Känner att vi kanske kommer göra bort oss lite!? haha!

Nu vet ni iallafall att jag fortfarande lever och att jag förmodligen kommer att blogga oftare igen! Bra va? ;)

love
/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Bonnie

jag kommer ju fan lipa, helt seriöst.

jag saknar dem! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0