Eftermiddagspanik

Klockan är snart ett och jag ligger i sängen fortfarande. Jag får alltid lite panik på Lördagarna runt den här tiden för jag inser att det snart är eftermiddag och att jag fortfarande inte har gjort någonting vettigt. Att jag inte ens har varit ute. Samma sak varje gång.

Just därför tror jag att jag, när jag har skrivit klart detta inlägget ska gå upp. Klä på mig lite kläder, bädda sängen och försöka städa och plocka undan lite i mitt rum (yeah right Sara, lycka till!) för mitt rum är mest bara ett avfallszon för alla mina saker. Det är saker ÖVERALLT! Då menar jag verkligen ÖVERALLT!

Well, det får bli dagens "Att Göra". Jag återkommer sen och berättar om jag åstadkommit något.

/ egogiirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0