Lägesrapport

Idag har jag faktiskt lyckats få undan lite. Även om det är kaos på mitt golv. Men i princip alla tidningar, utklipp, pärmar, signeringskort och alla andra "fangrejor" ligger nu iallafall nerpackade i en kartong och är redo att ge sig av upp på vinden. Det gör verkligen ont i hjärtat att skicka upp dem dit. Mina käraste ägodelar liksom.

I övrigt har jag precis duschat, får konstant mail från facebook då Janna & Moa (klasskompisar) har en fantastisk konversation på Jannas status som jag så snällt kommenterade, jag har två gigantiska finnar som gör ont i pannan och håller på att få en tand och det gör om möjligt ännu ondare. AJ!
Nu funderar jag på om jag ska kolla på Mitt namn är Lena Philipsson eller lägga mig och läsa lite. Tror faktiskt det blir det förstnämnda.

Okej, en liten koll på veckan som kommer också..

Måndag; Kort dag. Utvecklingsamtal som kan bli väldigt intressant.
Tisdag; Casablanca filmfestival i skolan vilket betyder inga lektioner innan elva typ. Min kusin fyller 17 också.
Onsdag; Nada som det ser ut nu. Färga håret hade jag tänkt.
Torsdag; Lika tomt här. Kanske man ska försöka sig på att plugga?
Fredag; Åker till Bon!
Lördag; Alcazar i Skövde med Bon & Jennie! <3
Söndag; Well, jag gissar att det blir sova, film och sen tågresa hem.

En helt okej vecka med andra ord.

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Får jag fråga VARFÖR dessa phangrejor ska upp på vinden? :-S

2009-04-20 @ 22:15:23
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0