Planera, planera, planera. Vad hände med "imorgon"?

Sommaren planeras för fullt. Det är msnkonversationer med planering hit och telefonsamtal med planering dit. Visst verkar det kul och så men så jäkla dyrt. Dessutom fick jag inte jobbet jag sökt i sommar vilket i sin tur betyder att jag inte har en aning om hur jag nu ska få tag på ett sommarjobb. För det är väl det som allt hänger på. Utan sommarjobb får jag sitta hemma hela sommaren. Men.. det kan väl bli kul det med. Not.

Nä, jag vågar inte hoppas på något alls. Nu tar jag en dag i taget.

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Neeeeej fick du det inte! DAMP då!

2009-04-13 @ 22:16:31
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!

Bara undrar vad ditt typsnitt heter, som du har i dina inlägg? Världens tråkigaste fråga, men ändå. ;)



Ha det bra!





/Rebecca

2009-04-15 @ 13:21:19
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0