Time flies..

För ett år sedan satt jag med några av mina allra närmaste vänner på Rondo i Göteborg och kollade på Lena + Orup. DVD-inspelningen till och med. Vi fick biljetter av Blixten & Co och blev bjudna på mat och hela grejen. Vi var så paffa över generösiteten att det fanns inte. Lena och Orup var så sjukt bra och vi fick pikar och grejor. Linda fick till och med en liten blackout när vi vann karaoken. Jag minns att Lena sa "Ah, det är mina hardcorefans" och vi totalt dog! haha. Memories! Det är så sjukt att det är ett helt år sedan. Tiden går så fort att jag nästan blir rädd på hur man ska hinna med.




/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Bonnie

åååååh det var så fantaastiskt roligt! hahaha, resan hem var minst lika intressant. Alla var typ helt döda efteråt. xD hahah! åh, minnen !

2009-04-17 @ 08:47:50
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0