Två månader sedan..


"Vi kan ju inte åka till Globen utan att ha tagit en gängbild!"
- Andreas utanför Melodifestivalens efterfest 7/2 2009

Visst mår jag skit just nu men man får helt enkelt försöka ändå. Jag hoppas att det blir bättre snart. Time will tell. Något som får mig att dra lite på smilbanden är att det idag är  två månader sedan Melodifestivalen började och Alcazar tog den första biljetten till Globen. Den lyckan som delades där och då är så obeskrivlig. Och för EXAKT två månader sedan så stod jag och B antagligen inne på en toalett på centralstationen i Gbg och gjorde oss iordning. Time flies.

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa det var tider det...Alcazar å Schlager =)

kunde ju inte sitta stilla till låten..



I love it load =)

2009-04-07 @ 23:03:38
Postat av: Veronica S

Tiden går alt for fort..tenk 2 måneder..wow:P

2009-04-08 @ 00:21:27
URL: http://themusicalqueen.ipublish.no
Postat av: Cathrine

Dere er heldig som har møtt dem! Alcazar <3 Håper ting går bedre og at du koser deg med dvd'en :)

2009-04-09 @ 16:32:02
URL: http://perfecpicture.ipublish.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0