731.

Det är den 25 Augusti idag. En helt vanlig lönedag för de flesta människor. Men idag för två år sedan var det Lördag. Det var sommarkrysset på TV och jag och Mika chattade. Det är från den dagen vi säger att vi varit bästa kompisar. Några skämt (som är på tok för interna för att nämnas här) och en Dea så var vi fast.

Ingen av oss min egentligen hur vi kom i kontakt med varandra exakt ELLER när vi började prata. Men den 25 Augusti är våran dag. Vårat datum. Getis & Åsnis. Det har gått två år. Ändå känns det ibland som att vi lärde känna varandra igår. Det har hänt otroligt mycket på dessa två år. Jag menar: Team Perrelli, Schlagerzoot och Glada Gänget är ju bara en liten del av så otroligt mycket som tillkommit i våra liv och som vi båda två är en del av. På dessa år har vi fått så otroligt mycket minnen. Minnen som vi delar på. Minnen som är våra. Allt från Victoriadagen 08 och nyårsfirande tillsammans med Bonnie till Melodifestivalens final 09 med GG vidare till deeptalk i mörkret i de blekingska skogarna. Så himla mycket. Alltid tillsammans.

Mika är en av de finaste vännerna man kan ha. Hon finns alltid, alltid, alltid där. Oavsett om hon egentligen inte har tid för dig eller hon är på dåligt humör så är hon där brevid dig. Eller ja, brevid mig. Mika ser rakt igenom mig och jag skulle aldrig kunna ljuga för henne. Det skulle inte vara lönt för hon skulle genomskåda mig direkt. Jag tror att Mika egentligen känner mig bättre än jag känner mig själv.

Mika, jag är så otroligt tacksam att du har valt att gå vid min sida även fast jag ibland kan beté mig som en stor idiot. Jag är inte världens bästa kompis även om jag ofta försöker. Tack för att du håller fast vid mig. Jag älskar dig! BFF.


14 Juli 2008 på Öland
Antagligen en av de bästa dagarna någonsin ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud vad fint skrivet. Jag sitter här å ryser.



Jag älskar er båda två <3

2009-08-25 @ 21:23:13
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gud vad fint skrivet. Jag sitter här och ryser.



Jag älskar er båda två <3

2009-08-25 @ 21:24:04
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Mika

Älskade vän... jag sitter här och gråter! tårarna bara rinner. Jag kunde inte sagt det bättre själv. Du finns alltid här, även om jag är sprutlande glad eller hatar allt och alla. Tack för dessa två åren, och fler ska det bli!



Jag älskar dig! Alltid!

2009-08-26 @ 18:07:13
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0