Finito.

Jag är hemma nu. Resväskan är uppackad och denna gång behöver jag inte packa om den. Jag ställde in den i garderoben för nu ska den inte användas något mer. Sommaren är officiellt slut. Nästa vecka börjar skolan och så börjar det om igen. Det känns sjukt tomt. Sommaren 2009 blev inte alls som vi tänkte när vi planerade den i våras. Inte alls. Men den blev bra. Kanske till och med bättre. Den blev sjukt oförutsägbar och den har bjudit på mycket skratt och galenskaper. Slutet på detta sommarlov var däremot inte lika kul. Därför väljer jag att fokusera på att guldkantade ögonblick. Alla skratt och glada ansikten.

Och trots att sommaren är över finns det ju ändå en hel del att se fram emot i höst; Gynning på Sommarkrysset 5 September, Malena Ernman & Charlotte Perrelli på Berwaldhallen med GG i Oktober, Mellobiljettsläpp och höstlov! Så jag har iallafall något att se fram emot! Dessutom släpper de städerna till Melodifestivalen i September och bidragen i Oktober. Underbart!

Imorgon ska jag försöka blogga lite om Stockholmsveckan men nu är det hög tid att försöka vända tillbaka dygnet.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-13 @ 23:45:42
Postat av: sarah sötnos u know ;)

råka skicka anonymt av misstag :p

2009-08-13 @ 23:46:00
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag vill också till Berwaldhallen!

Inte för att jag vill se artisterna, men jag vill ju träffa er!

2009-08-14 @ 16:27:42
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0