Nothing can stop me, here i go!

Sista kvällen på det här sommarlovet. Jag ligger nerbäddad i sängen med datorn på magen. Väskan är packad och imorgon börjar det om på nytt igen. Imorgon börjar jag tvåan. Det känns som ett enormt framsteg måste jag säga. När vi kommer tillbaka till skolan imorgon är vi inte minst. Imorgon kommer jag till skolan som en av eleverna i MPLO2.

Det värsta med att börja skolan igen är det att jag är säker på att man faller in i rutinerna fortare än man tog sig ur dem. Snart kommer det att gå på löpande band igen precis som om det aldrig varit sommarlov. Visst kan det väl bli skönt också. Det ska dock bli riktigt kul att träffa mina girls igen!

Så denna sista kväll på sommarlovet lyssnar jag på min absoluta favoritpepplåt bara för att försöka att bli kanske iallafall lite mer peppad till att gå upp tidigare än tidigast imorgon bitti - Nothing can stop me med världens finaste Lina Hedlund.



Nightie!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

"Det värsta med att börja skolan igen är det att jag är säker på att man faller in i rutinerna fortare än man tog sig ur dem. Snart kommer det att gå på löpande band igen precis som om det aldrig varit sommarlov."

Jag kunde inte sagt det bättre själv! Precis så känner jag med...



Och, jag älskar den låten :)

2009-08-18 @ 23:59:39
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/
Postat av: Jessica

Att ha börjat 3:an känns sååå bra, nu är det ju snart slut! Önskar dig ett fint år! Håller med om låten, pepp pepp! :-)

2009-08-19 @ 15:08:31
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0