Tankarna far runt, runt, runt..

Jag ska blogga om Stockholmstrippen. Jag lovar! Men inte just nu. Klockan är tio över tre. Jag ligger i min obäddade säng med datorn på magen. Väskan är opackad. Ingenting är fixat. Imorgon drar jag igen. Till Göteborg. Sen är tanken att jag ska till Malmö och se Alcazar och sen tillbaka till Göteborg för ännu mer Alcazar. Jag vet dock inte hur det blir med det. Just nu har jag ingen som helst lust att åka någonstans. Den stora frågan som åker runt i mitt huvud just nu är - Får jag ut något av det?

Får jag det? Mer än att jag kommer vara otroligt trött när skolan börjar.. Ska jag kanske åka hem tidigare. Strunta i Malmö trippen och ta det lugnt hemma istället. Ta det där sommarlovet som jag inte haft i sommar. Bara vara. Det låter väldigt väldigt lockande. Kan jag få ut något mer av sommaren de där dagarna? Jag har gjort det mesta redan. Jag har umgåtts med fantastiska vänner, jag har sett allt och alla i princip, jag har levt i 130 hela lovet. Och Alcazar, som är det som lockar i Malmö, dem har jag sett 7 gånger i sommar. Det kanske räcker? Vad gör dem där två extra gångerna? Inte mycket egentligen va? Eller? Åh. Detta gör mig fullkomligt galen.

Jag måste ringa Mika. Hon är bra på att få mig på rätt bana..


Kommentarer
Postat av: P

2009-08-09 @ 16:10:40
Postat av: PeterDeluxe

låter som om du börja tappa glödan om ALCAZAR..eller det kanske bara é att du vet att skolan börja snart igen =( Jag tycker att du ska passa på medans du é ledig att träffa dom underbara discopinglorna =)

2009-08-09 @ 16:12:16
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tycker verkligen inte det verkar som symptom på brist på glöd för Alcazar som ovan skriver. Det handlar ju inte om antal konserter man går på om glöd... Däremot kan man bränna sig i båda ändarna om man antingen pluggar 100% eller är igång 100%. För både skolan, artisternas och framförallt din egen skull kanske du behöver bara vara några dagar. Mysa. Chilla. Njuta av lugnet.

2009-08-09 @ 23:07:04
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0