Alcazar i Mello tjaaaaalalalalaa!

Gårdagen var så kaotisk att det liksom inte blev någon blogg. Men den var najs. Hade muntliga nationella i engelskan med Beatrice och det gick över förväntan! Sedan hade vi hål mellan kvart över tio och halv ett. Mindre kul. Vi bestämde oss för att gå att äta när matsalen öppnade men jag var så nervös pga presskonferensen att jag inte fick i mig mycket mat. Både jag och B trodde ju att alcazar skulle dyka upp men av olika andledningar började vi tveka under presskonferensens gång så när Bon ringde mig där i matsalen blev jag så nervös att jag kunde ha dött där och då. Jag svarar och hör bara någon som S K R I K E R rätt ut! Jag började gråta. Alcazar i Melodifestivalen. Igen. I Göteborg. Igen. Helt jävla fucking unbelievable! Resten av dagen svävade jag på moln och det blev ju inte sämre när vi helt plötsligt slutade kvart över ett! Gårdagskvällen spenderades i telefon. Med Bon, såklart. Oj, oj, oj. Jag längtar!



Jag, Tessan, Lina, Andy & Bon utanför efterfesten till Mello i Gbg iår.











Kommentarer
Postat av: Bonnie

Jag har fortfarande inte fattat det! O M G !

2009-12-08 @ 22:02:16
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0