Dagens..

Dagens vill ha: Några miljoner på banken, en platt mage och en påse med salt lakrits hade varit toppen!
Dagens klädsel: 3/4 av dagen - Pjyamas. Sen klädde jag på mig mjukisbyxor, en rödorangerosanågonting top och en brun och svart randig hood. heh.
Dagens smink: nada.
Dagens frisyr: hängade rakt ner.
Dagens händelse: Den här dagen har varit så otroligt händelselös att man nästan blir rörd.
Dagens låt: Räknas låtarna som spelas i The Sims?
Dagens saknad: Alla muppar som jag håller kär.
Dagens dummaste: Att vi åt julmat idag igen. Suck.
Dagens sjuka: Att Gynning e på Bali och inte jag.
Dagens drog: Knäckemackor och youtube <3
Dagens roligaste: Att läsa Zoot's arkiv.
Dagens favorit: Syster
Dagens köp: Nothing!
Dagens godis: Alldeles för mycket choklad. Alldeles för mycket.
Dagens humör: Lite allmänt seg.
Dagens ord: "Röv"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0