En sån där onödig lista.

Hittade en lista hos Sonnvik som jag inte kunde låta bli att kopiera.

Mitt namn? Sara
Födelseår? 1992
Hur Lång är du? 174 cm
Spelar du något instrument? Nej, tyvärr.
Dina första tankar när du vaknar? ”HUR MYCKET E KLOCKAN!?”
Vart befinner du dig just nu? I min säng.
Biter du på naglarna? Njaae. Ibland.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa med en himla massa mönster på.
Har du några husdjur? Nej. Inte jag, men syster har.
Är du singel? Absolut.
Vem är snyggast? Oj! Lina Hedlund. Gud, jag vet inte. Jag har svårt att säga det.
Vem vet mest om dig? Hmmm. Bon antar jag.
Vad vill du ha just nu? LÄX/INLÄMNING/PROVFRITT!
Ditt mål i livet? Jag vet inte om jag kommit underfund med dem än faktiskt..
Rädd för? Ormar, vatten (har fobi för att bada. Vara omringad  av vatten liksom) och att misslyckas.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Pass
Kommer du överens med dina föräldrar? Relativt
Din hårfärg?
Den naturliga vet jag inte. Men ja, nu e jag redhead.
Hur svarar du i mobilen?
”Aaaah, Sara”
Sov du ensam inatt?
Yeeeeeees.
Vad var det senaste någon sa till dig?
”Godnatt”
Vad har du för skostorlek?
39
Vill du gifta dig? Jag vet inte. Tror inte det. Fråga mig igen när det kan komma att vara aktuellt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0