Helt.. sjukt.

Vaknade upp imorse och visste väl egentligen inte om jag hade sovit något överhuvudtaget. Helt creepy. Kände att mina bihålor och mitt huvud höll på att sprängas, snoret rann och jag hostade värre än en kedjerökare. En helvetesförkylning har jag alltså åkt på. Hade ingen som helst matlust så frukosten fick vara (och ska jag vara helt ärlig så har jag bara ett en knäckemacka och en banan på hela dagen) och jag kilade iväg till bussen. Vi hade ju nationella, engelska hör och läs, idag så det var bara att åka dit. Proven gick väl relativt bra med tanke på omständigheterna. Efter proven åkte jag hem och jag var nog hemma strax innan ett. Från ett till halv tre då min syster kom hem sov jag oavbrutet. Sedan somnade jag om och sov från tre till fem. Tog tempen för att kolla om jag hade feber och jodå, minsann. Jag känner mig dock bättre än jag gjorde tidigare idag. :-)

Dagens positiva är att Jessica minsann ska vara med i mellokören nästa år! Helt fab! Läs om det och de andra körmedlemmarna på zoot.

Nu ska jag fortsätta kurera mig.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0