Mina vänner är fanimej bättre än bäst!

Jag har försökt plugga sedan i Söndags. Resultatet är inte bra alltså. Varför är det så fruktansvärt svårt att plugga när man har lov? Ställer liksom hjärnan in sig på att man har ledigt och vägrar samarbeta eller vafan? Jag vet faktiskt inte. Men jag vet att jag inte tänker släcka lampan här förän jag har är klar med en av mina tre uppsatser!

Idag har jag först träffat min underbara vän Elina en stund på förmiddagen (eh, tre är kanske eftermiddag egentligen men det blir ju förmiddag när man går upp tolv!) och nu ikväll hade jag en långt givande samtal med bästa Mika & Bon. Jag älskar att prata med dem för vi kan verkligen prata om allt. Blanda allvar med skvaller och planering och skratta massor.  Jag är lyckligt lottad som har så fantastiska vänner. Vi är bättre än bra tjejer!

Nä, men om man skulle försöka bli klar med den där uppsatsen kanske?

Imorgon åker jag föresten till Sälen, kan bli kul! ;)

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Bonnie

We're the best, no doubt about it. Iallfall tillsammans! Invincible!

2009-02-19 @ 19:00:22
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Mika

I lööööv ju girls! Idag när vi var i Hoby, och satt på en restaurang så bara fick jag värsta impulsen och ba "JAG SAKNAR SARA OCH BON!!!!!!!!!!!!!!!". Mamma ba "...wtf?" xD



Vi är bättre än bra, <3

2009-02-19 @ 20:12:57
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0