Another day in my life..

Okej, dagen har varit helt okej faktiskt. Skolan rullade på bra även om jag skolkade från extramatten. Fy på mig. Seriöst, hur hittar man motivationen till att gå dit? Min mattelärare fattar ju ändå inte att jag tycker saker och ting är svårt. Men vi hade media, TEA, lunch (seriöst, skolan borde göra något åt den där vidriga potatisen) och sen hade vi idrott. Sen var det som sagt extramatte men jag struntade i den och tog tidiga bussen hem. Kollade lite på top model 10 och sen har jag fixat och trixat med the birthdayproject ,som Mika så fint kallar det, tillsammans med Mika. Pratat i telefon med Bon har jag också gjort. Vi kikade på det underbara klippet på svts hemsida. De har laddat upp artistpresentationer och alcazars presentation är bara helt underbar.

Imorgon är det lång dag. Tyvärr. Men jag lär väl överleva det också. Funderar på om man skulle ta med kameran och fota lite? Kanske till och med vlogga i skolan. Vi får se vad som händer.

/ åsnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0