Det här med inställda lektioner alltså...

Sitter i skolan. Har varit här i snart 2 timmar. Engelskan skulle ha börjat tjugo i tio men är inställd. Inte så himla jättekul faktiskt. Morgonen har ändå varit ganska lovely. Har fått två underbara mail på facebook som gjorde att humöret steg och jag blev superduperglad. Har även hunnit prata en snabbis med finaste Mika och tänk att man kan få så mycket värt sagt i ett så kort samtal. Jag är imponerad. Nu sitter jag mest bara och vänta på att våran ARL ska börja. Typ kvart i elva. Sen har vi lunch, historia och efter historian har vi i-val vilket betyder att jag har rörlig bild. Inget roligt idag alltså. Väntar också på att min halvdöda vän Bonbon ska höra av sig.

Har eran dag börjat bra?

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Min dag började med att jag rörde på mig. Det gjorde ONT. Sen gjorde jag en stor ansträgning och försökte ta mig upp ur sängen, det gjorde också ont. Sen gjorde jag typ.. inget. Satte mig vid datorn, ja.. det tog ett tag o försöka sätta sig ner, och kollade svt och blev glaaaaad!

2009-01-15 @ 15:03:51
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Mika

Det är alltid lika mysigt att prata med dig :) <3

2009-01-15 @ 17:01:39
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0