... en helt vanlig lördagskväll.

Jag har suttit och skrivit och skrivit och raderat och raderat i snart två timmar nu. Jag får inte ner orden. Jag har så sjukt mycket tankar men jag får inte ner dom i ord. Så jag får väl helt enkelt blogga om något mindre djupt.

Det är Lördagskväll. Klockan är kvart över nio och jag skulle gissa på att stora delar av min klass super för fullt just nu. Själv sitter jag hemma. Framför datorn. Och chattar. Och jag ångrar inte en sekund att jag inte är med på folks suparfester. Jag har aldrig varit full. Jag har aldrig varit på något fest där det största syftet varit att bli full. Ska jag vara ärlig så har jag inte varit på så himla mycket fester överhuvudtaget. När andra har festat har jag varit på någon konsert. Eller suttit hemma. Men jag har utan tvekan fått ut mer av mitt liv än vad många 16 åringar har. Jag samlar på upplevelser och tycker att det viktigaste med livet är att leva det. Jag vet verkligen inte vad jag ville få ut av detta. Men liksom.. Näe.


.. .juste. Videobloggen. Den kan ni se här. På egen risk dock. ;)

Nu ska jag fortsätta min lördagskväll. Heja mig!

/ Åsnis


Kommentarer
Postat av: Mika

Vet du? Jag håller med dig i varenda jävla ord.



Vi har mycket mer till liv än alla tonårsalkisar. Så det så.



puss!

2009-01-11 @ 11:05:23
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0