God Morgon!

Ja, morgon. Klockan är ju bara halv tolv. Idag ska jag försöka mig på matten lite och jobba ikapp. Tar det lite senare dock. Måste vakna först. Ska även försöka mig på att installera vårat trådlösa. Får väl se om jag lyckas. Har hunnit duscha redan och mitt hår ser verklige helt fucked up nu. Jag har redan panik inför Mello. Måste ju vara snygg då. Får se hur det löser sig. Annars så finns det väl inte mycket mer att säga att att det droppar in mail från facebook typ hela tiden och att Lena Philipsson är oförskämt bra.

Nu blir det the sims för hela slanten.

/ egogiirl


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Nu är det SEGVECKAN som väntar! Sen jävlar!

2009-01-25 @ 11:54:26
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Anonym

YAY THE SIMS!!

2009-01-25 @ 20:05:43
Postat av: Anonym

Du får skylla dig själv som lägger upp så bra och fina bilder så man måste kommentera :P ;) haha

2009-01-25 @ 20:06:58
Postat av: Anonym

Du får skylla dig själv som lägger upp så bra och fina bilder så man måste kommentera :P ;) haha

2009-01-25 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0