Hemma igen..

Nu har jag varit hemma i nästan exakt ett dygn. Jag har under detta dygnet sovit i 13 timmar, satt in alla utklipp med Charlotte i en pärm. Likså med de andra utklippen med Gynning, Lena, Alcazar osv, ätit makaronilåda (mums!), duschat och faktiskt en hel del till. Jag känner mig effektiv och det känns bra. Jag borde dock öppna min mattebok och göra några tal. Men jag fattar ju verkligen nada så det får helt enkelt vänta till mattelektionen imorgon. Det känns helt weird. Igår vaknade jag upp i Blekinge med Bonnie bredvid mig och Mika i rummet intill. Imorgon kommer jag vakna upp i mitt rum, göra den sedvanliga morgonproceduren och sedan gå till bussen och åka till skolan. Vart tog detta jullovet vägen?

Dagarna hos Mika var iallafall underbart roliga! Vi har skrattat, kollar på space chimps och skrattat lite till.

Jag har även kommit på mitt nyårslöfte och det är så enkelt att jag har lovat mig själv att försöka hålla mer ordning på mig och mina saker. Ta lite mer ansvar för mina studier och få mitt liv på rätt spår. Jag orkar inte med mig själv längre och det måste bli någon sorts ändring. Jag har även tänkt över mitt bloggande och kommit fram till att jag bloggar när jag har lust. Ibland går det några dagar emellan men jag kan inte tvinga fram ett inlägg bara för att hålla bloggen uppdaterad. Det funkar inte.

Nu ska jag försöka vara ännu lite mer effektiv och städa undan i mitt rum. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Mika

Det låter som ett bra nyårslöfte tycker jag... :)



Jag saknar dig redan... ÄR DET INTE MARS SNART?!?!?!



PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS! <3

2009-01-06 @ 21:48:28
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Som sagt, nu ska vi bara överleva januari. Sen ska vi börja leva igen!

2009-01-06 @ 22:36:38
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Linda

Sounds good! !:)

2009-01-07 @ 10:05:03
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0