Inga inställda lektioner idag. Woooooow!

Idag är det torsdag. Jag tycker som sagt inte om torsdagar. Men man kan ju inte annat än genomlida dem. Igår gick skoldagen fort. Hann till och med springa in till skolsyster på hälsokontroll. Shit vad den människan snackade! Jag fick iallafall berättat för mig att jag inte kommer bli längre vilket då betyder att jag kommer stanna på mina 174 cm. Helt okej faktiskt. ;) Efter skolan blev det som sagt frisören och resultatet ser ni ju nedan. Jag vet inte om jag gillar det men det är väl bara att gilla läget och köra på det här nu. Tar nog ett tag att vänja sig dock. Och jag känner på mig att när det växt ut lite blir snedlugg igen. Ska iallafall färga håret snarast. Får se om jag hinner det innan den fjärde. Annars tänker jag tvinga Bon att göra det på mig. Moahahahaha. Jag måste ju iaf vara så het som det är möjligt på Mello. ;)

Idag har vi trååååkig dag. Vi har engelska tjugo i tio. Vi har tydligen läxa. Ingen har dock informerat mig om detta så det kommer väl gå.. åt helvete ungefär. Sen är det ARL, lunch, historia och sist rörlig bild. Vi får väl se om jag överlever. Ska lämna in min ledighetslapp också. Håll tummarna för att jag får ledigt! 

När jag ändå är igång och bloggar vill jag tipsa om mina kära klasskompisar Sandra & Christoffer som också hamnat i bloggträsket. ;) Sandra har dock bloggat ett tag nu. Men iallafall. ;)

Nu ska jag bege mig mot övervåningen för att ha engelska. 

/ åsnis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0