Just becuse i'm the best

Vet ni? Jag har jobbat ikapp matten! Jag är chockad själv! Eller okej, jag har två tal kvar som jag inte förstår. Men dem tar jag på extramatten imorgon. Nu känner jag mig ju till och med pepp inför den. Najs! Jag har dock inte vågat mig på det trådlösa än. Måste nog samla lite mer energi och typ.. mod? hahaha. Imorgon börjar vecka 5. Årets absolut längsta vecka. Jag lovar!

Min vecka ser ut såhär;

Måndag; Kort dag i skolan.
Tisdag; Lååång dag. Andra Avenyn på kvällen. Woho!
Onsdag; En vecka kvar! Bästa dagen på veckan.
Torsdag; Bajsdag i skolan. Nothing efteråt.
Fredag; Kort dag. Åka till pappa.
Lördag; Inget inplanerat. Umgås med pappa. <3
Söndag; Se Charlotte på Invigningen av Krauta i E-tuna.

Alltså blir det massa plugg och längtan efter veckan som komma skall. Förhoppningsvis blir det lite Mello i tidningarna så att man överlever. Annars är ju söndagen veckans absoluta höjdpunkt.

Nu blir det sova!

/ egogiirl


Kommentarer
Postat av: Mika

HEJA SARA!!!!!!!!!!



...OCH JAG VILL OCKSÅ SE CHARLOTTE!!!!!!!!!!!!!

2009-01-26 @ 06:11:33
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Bonnie

GÅ VECKJÄVEL, GÅÅÅ!!!

2009-01-26 @ 06:38:07
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0