Space Chimps är en hel skrattfest...

Nu har vi seriöst kollat på den roligaste animerade filmen ever. Bonnie köpte Space Chimps idag för att bästa Lina Hedlund dubbar i den. Och jag lovar att jag inte garvat så mycket på VÄLDIGT  länge. Att sen Anna "Anorah" Nordell som även hon är en favorit dyker upp som typ den sötaste falsett och opera skrikande figuren ever höll vi på att dö av skratt.


Det kan vara så att det är vi som är barnsliga. Men jag rekommenderar starkt denna film som vi garanterat kommer kolla på mer än en gång innan jag och Bon lämnar Karlskrona.


Sötaste figuren i hela filmen, Kilowatt, Dessutom är hon utan tvekan min nya idol. Hon blir ju inte heller mindre cool när man vet att Anna gör hennes röst/skrik/sång/whatever.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

-"oooch vi är föräääälskade!"

-"NÄ! Det är vi inte! Ta bort de där sista! Radera! RAAADERRRAA!!!"

2009-01-03 @ 21:19:12
URL: http://bonniezell.blogg.se/
Postat av: Mika

JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2009-01-05 @ 17:17:27
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0