Unlike me she's a bitch

Ni vet ibland när man hör en bra låt så brukar man skoja och säga något i stil med "Åh, den låten är så bra!  Jag kan inte sluta lyssna, den är verkligen missbruk!" det har hänt mig på riktigt. Jag menar verkligen på riktigt. Hela dagen igår i skolan lyssnade jag på musik i min mobil. Mestadels på låten Bitch med fina Anorah. På bussen hem sen hade jag nästan inget batteri alls kvar på mobilen så jag lyssnade på min mp3 istället. Där har jag inte Bitch inlagd. Så när jag åkt halvvägs hem så känner jag att jag typ nästan börjar skaka och känner typ en röst i huvudet "JAG.MÅSTE.LYSSNA.PÅ.BITCH."

HAALLÅÅÅ?! MAN KAN VÄL INTE FÅ ABSTINENS AV EN LÅT?!

Iallafall, jag trotsade mig själv och fortsatte lyssna på min mp3 där det typ bara är Lena Philipsson är inlagt för att hon är bra och jag är för lat för att byta ut låtarna. Men när jag kom hem. Då spelade jag Bitch. Massor och högt.

Idag har skolan flytit på bra. Vi kollade lite Terminator 2 på Rörlig Bild och typ höll på. haha. Sen hade vi kort klassråd innan vi gick och hade matteprov. Det gick föresten inte alls. Jag kommer få IG. No doubt about it. Men när man fått IG på två matteprov i rad så kanske matteläraren fattar att man tycker det är svårt och inte riktigt hänger med i tempot. Jag hoppas iallafall det. Efter matten skulle vi haft svenska men guess what? Den var INSTÄLLD! Wuuuuhuuu. Not. Så vi gick och åt och sen flyttade vi fram gympan så vi hade gympa tillsammans med bygg. Men det gick det med. ;)

Nu har jag packat och ska snart åka till pappa. Vi hörs på Sööööndag.

/ Åsnis som missbrukar bitch.

Kommentarer
Postat av: Celicia

Men hallå! SAMMA MED MIG!!!!! Exakt samma sak! Fast i skolan :). Den är bästbästbäst

2009-01-17 @ 18:14:53
Postat av: Celicia

föörrresten Sara.. har du någon som ska fixa din layout? Jag får damp på dne lite hahahaha. Jag kan göra det :) Ganska lätt..



Seeeen ja jag vill Ha Nanne artiklarna som du hade i din vlogg!



PUSS

2009-01-17 @ 18:16:19
Postat av: anorah

Ja, du är fast!!! Moahahaha! ;)

2009-01-18 @ 21:23:46
URL: http://www.anorah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0