I'm ill and it sucks.


Den som köper ett par linser till mig får en puss.




Det suger att vara sjuk. Det suger så himla hårt. Jag trodde att jag skulle få gå till skolan idag men nej. Så blev det inte. Febern slog till igen igår kväll och både sis och jag har legat hemma och mått sådär halvbra. Jag har haft så jättelänge nu att jag blir lite febrig, får ont i huvudet och lite illamående. Sen försvinner det efter någon dag och jag går till skolan och så går det några veckor så kommer det tillbaka. Nu har jag dock varit hemma fem dagar och ska vara hemma även imorgon (och därmed rycker alla mina chanser att bli godkänd på matteprovet) så blir det skolan på onsdag. Får vi väl hoppas att dendär baskilusken jag har i kroppen vill försvinna.

Dagen har jag iallafall spenderat mestadels i min säng tillsammans med syster och min dator. Vi hade Mysteriet på Greveholm-maraton. Lite kul eftersom jag älskar Greveholm och tycker att det är den absolut bästa julkalendern och min lillasyster inte ens var född när den gick. Sen förflyttade sig syster till datorn här och jag tog täcke och kudde och la mig i soffan och kollade på Desperate Housewifes. Varför har inte jag upptäckt hur bra det är tidigare?

Imorgon planerar jag att iallafall kolla i matteboken. Det kanske lönar sig? Who knows?

Och juste, jag skulle hemskt gärna vilja göra om min bloggdesign av olika andledningar. Så om någon känner sig villig att hjälpa mig skulle jag bli jätteglad! :)

/ Åsnis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Greveholm och Housewifes! AH! Ge mig housewifes boxen!? Och SATC.. o friends.. o gossip girl.. oCH GREYS! omg. Im addicted. I can empa!

2009-01-12 @ 22:11:02
Postat av: Marie

Aj cän help ju if ju lajk? :)

2009-01-13 @ 05:06:02
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0