SOOOOOOMMAAARLOOOOOV!



Jag har sommarlov! Det känns helt underbart! Ett tag trodde jag aldrig att jag skulle klara mig tills den här dagen skulle komma men nu är den här och det känns helt underbart! Det här sommarlovet (som förövrigt är mitt näst sista) ska utnjyttjas till max!

Såhär ser min sommar ut just nu;

Juni
13 - Fest i Flen, Markoolio (& Jessica Marberger) uppträder och Micke & Carro kommer ner hit!
14 - Stockholm, Charlotte Perrelli @ Volvo Ocean Race
19 - Midsommarafton!
23 - Grill/födelsedagsparty hos Bisse

Juli
1 - Åker till Bon!
2 - Borås, Alcazar @ Sommarkväll
3 - Hos Bonnie
4 - Lena (Philipsson) sommarpratar!
5 - Hos Bonnie
6 - Göteborg, Charlotte Perrelli @ Lotta på Liseberg
7 - Hos Bonnie
8 - Hos Bonnie
9 - Hos Bonnie
10 - Hos Bonnie
11 - Markoolio (& Jessica Marberger) @ Skara Sommarland!
12 - Hos Bonnie
13 - Hos Bonnie
14 - Hos Bonnie
15 - Hos Bonnie, Harry Potter och Halvblodsprinsen har premiär!
16 - Åker förmodligen hem!
25 - Stockholm! Gynning @ Sommarkrysset
26 - Stockholm, Middag hos Sofie
27 - Stockholm, Petra Mede sommarpratar!
28 - Gävle!
29 - Gävle, Alcazar @ Sommarkväll
30 - Stockholm, Pride!
31 - Stockholm, Bondgårdsträff!

Augusti
1 - Stockholm, Gynning @ Sommarkrysset!
2 - Stockholm, Lady Gaga @ Gröna Lund!
3 - Stockholm
4 - Stockholm, Allsång på Skansen(?)
5 - Stockholm
6 - Stockholm
7 - Stockholm, Lena + Orup @ Gröna Lund!
8 - Stockholm, Sommarkrysset!
9 - Åka hem!
10 - Göteborg! Lotta på Liseberg!
11 - Göteborg med GG!
12 - Göteborg med GG!
13 - Göteborg med Adele!
14 - Tåga ner till Malmö!
15 - Malmö, Alcazar @ Rix FM festival! Åka tillbaks till Gbg!
16 - Göteborg, Alcazar @ Rix Fm Festival

Som ni ser och förstår så finns det alltså en del att göra. Och jag längtar så jag spricker! Hur länge jag kommer stanna hos Bon vet varken hon eller jag. Det får vi helt enkelt se. ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en himla rolig sommar! :D Får hoppas på en massa fint väder!

2009-06-12 @ 22:36:28
URL: http://alittletime.blogg.se/
Postat av: Mika

Folk säger att vi är galna, jag fattar verkligen inte varför! .... xD

2009-06-13 @ 11:03:11
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag gör en likadan jag om det går bra ;D !

2009-06-28 @ 11:30:12
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0