Hey Hey Hey

Vi har typ såhär datakunskap och det typ såhär suger. ;) Vi ska tydligen skriva någon sorts uppsats om Excel. Jag garvar bara. Seriöst? Men skolan funkar. Det rullar på liksom. Vi ska på föreläsning klockan två. Tror den handlade om demokrati. Sen blir det att jobba med engelskan. Känns inte som att jag kommer få så mycket mer vettigt gjort idag. Inte i skolan iallafall. Jag mest bara lyssnar på musik. På Anorah. Så himla bra att man inte vet vart man ska ta vägen.

Föresten, har ni facebook borde ni gå med i min, Bonnies & Mikas "Vi som vill se Anorah i Melodifestivalen 2010" grupp på facebook. ;)

Laaaaater!

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Mika

JUST DOOOO IIIT!



Anorah <3

2009-03-24 @ 17:34:28
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0