Long time no see!



Det blev väldans tyst här upptäckte jag. Men det är faktiskt så att jag har haft fullt upp. Bloggar jag gör jag det på zoot och annars pluggar jag. haha. Finns alltid något att göra liksom. Så bloggen har hamnat lite åt sidan. Ska försöka bättra mig dock.

Imorgon bär det av till Norrköping. Min bästa kompis, sen snart elva år tillbaka, Elina bor där numera och hon frågade mig om jag ville åka ner och göra henne sällskap under helgen. Så vi ska göra schlagerstaden Norrköping osäker! Jag längtar!

Nästa vecka blir det dessutom Stockhom för hela slanten! Gud vad jag längtar! :-D
Alcazars skiva släpps dessutom nästa vecka! Och så ska de ut och signera en massa! Så jag tror Mars kommer bli bättre än bäst!

Nu blir det duschen!

Håll koll på zoot för uppdateringar!

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du passar skitbra i "nya" färgen! :))

2009-03-07 @ 16:09:59
URL: http://enannandelavstockholm.se
Postat av: Tess

hej hej fin blogg du har :)



jag vill bara berätta att nu i helgen kommer jag ha en tävling om en resa till östeuropa, så missa inte att kolla upp de å va med och tävla kanske just DU vinner



kram

2009-03-07 @ 16:20:24
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-08 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0