Uppdatering!

Jag har inte bloggat på jättejättejättelänge och kommer väl kanske inte bli så himla mycket mer effektivare här nu heller men jag lever iallafall. Jag har dock varit sjuk i princip hela veckan och förra helgen var jag hos Bonnie och hade det trevligt.
Nu i veckan är planen att plugga som fan helt enkelt. Försöka få klart allt som ligger och också jobba ikapp lite. Så på fredag skulle jag helst vilja se att jag lämnat in engelskauppsatsen, jobbat ikapp i ARL och även börjat med historian. Sen ligger jag efter med att blogga på zoot men även där kommer det upp ett inlägg innan fredag. Sen på lördag åker jag till fina blekinge med världens bästaste & finaste vänner och kollar på en annan fin tjej.

Nu är det väl dags att sova innan ännu en skolvecka startar. puuuuh.

/ egogiirl

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår precis. Tjusningen här där jag bor nu är väl det bästa av två världar. Några tunnelbanestationer så är jag på T-centralen - en promenix så är jag mitt i grönskan. Det passar mig att ha båda delar. =)

Pussing på dig!

2009-05-25 @ 00:16:19
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Mikaela

vad gör du för nåt i ARL? :)

2009-05-25 @ 15:18:32
URL: http://iinconsolable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0