Är trött på att ha inspirationsbrist.

Är trött på allt snack om julen.
Är trött på att folk bara gnäller sönder om vädret.
Är trött på att saker och ting ändras hela tiden.
Är trött på matten.
Är trött på skolan.
Är trött på att min familj inte kan kommunicera.
Är trött på människor med bekräftelsebehov.
Är trött på sandlådebråk.
Är trött på att behöva medla.
Är trött på att inte le.
Är trött på att känna ångesten.
Är trött på att höra bråken.
Är trött på dem där förbannade marsvinen min lillasyster köpte i somras.
Är trött på folk som gnäller.
Därför slutar jag nu.

Jag försökte verkligen skriva ett bra inlägg. Ett glatt. Ett som berättade om min dag. Men detta var nog det bästa jag kunde få ner.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Adele

Låter ej bra.

Så har jag också känt. Tog en paus från datorn och blev som en zombie. All ljud omkring blev ett surr- var inte mycket trevligare dock.

2009-11-05 @ 02:07:41
URL: http://decoyy.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Get a grip man. God jul Glad Melodifestival Glad Midsommar Happy Pride och Happy Halloween

Inser du; GLAD liksom.



Och vet du varför man känner såhär!? DET ÄR NOVEMBER!!! och skäller ud på mig för min väderångest nu så slå jag dej. För det är på direkta faktan och bevisa jag kan meddela att det begås flest självmord i november! WE NEED THE LIGHT typ.



Ta en julmust och en dusch!

Postat av: LS

Prata med en vän du tycker om och ventilera, Lyssna på musik som får dig avslappnad och glad. Ta en promenad och byt syret i lungorna som inte låter dig andas ordentligt. Och tillåt dig att känna dig irriterad, det varar inte föralltid! <3

2009-11-06 @ 11:54:16
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0