Att våga ringa.

För fyra veckor sedan beställde jag en telefon på phonehouse i Eskilstuna. Jag fick veta att det skulle ta ca två veckor innan de hade telefonen i butik. Nu har det gått fyra veckor och jag har inte hört något överhuvudtaget från phonehouse. Därför ska jag nu ringa och kolla vad dem håller på med och får jag inga konkreta svar så ska jag annullera beställningen och köpa den någon annanstans. Grejen är bara den att jag har telefonskräck. Tycker det är skitläskigt att ringa folk jag inte känner. Får verkligen panik. Min mamma däremot, hon ringer till folk hur lätt som helst och hon erbjöd sig att ringa nu också men eftersom hon inte är inblandad blir det bara dumt att dra in henne i det hela.

Varför denna telefonskräck? Jag har ju absolut inga som helst problem med att prata annars. Så varför är detta så fruktansvärt jobbigt? Det känns verkligen som att jag kommer att svimma.

Well, lika bra att få det överstökat.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag känner precis likadant :(

2009-11-06 @ 13:28:45
URL: http://ladolceviitaa.blogg.se/
Postat av: Annika

Ett tips: Presentera dig snabbt i början eller inte överhuvudtaget. om du prestenterar dig så gör det som sagt snabbt så att dom nästan inte hör vad du säger. Berätta sedan problemet, om det blir för jobbigt lägg på telefonen för då kommer dom inte ihåg vad du hette och du kan gå dit istället ;)



Så gör jag xD



Good Luck! ;) <3

2009-11-06 @ 17:57:46
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Jag är med dej där. HAHAHAH. När vi skulle ringa till Skara. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0