Melodifestivalen 2009 - Love, Love, Love

Årskrönikan för Melodifestivalen 2009 är precis slut. Jag sitter och känner hur det bränner på mina kinder. Jag vet inte om jag någonsin gråtit så mycket till ett TV-program. Oj. Oj. Oj. Melodifestivalen 2009 var verkligen något utöver det vanliga. I princip ALLA 32 bidrag var bra. Dem hade bästa kören på flera flera år. En fantastisk programledare. Dessutom var jag på plats i tre schlagerstäder och såg två tävlingar live.

Detta var en del av Melodifestivalen 2009 för mig. I bilder.


Göteborg 5 Februari 2009



Alcazar med deras malcazar (den hejade INTE på scotts!)



Vi träffade Petra Mede (och vaktade hennes grejer) på Donken!


Bon & Adele på vårat favvohak i Gbg - Donken vid Scandinavium!


Annika, Jennie, Celicia där bakom och jag på tävlingsdagen!


Taget efter att Alcazar gått till final. Ren och skär GLÄDJE!


Världens bästa körsångerskor!


Fem hysteriskt glada muppar utanför efterfesten i Göteborg!


Dea & jag utanför efterfesten i Norrköping


Möte med 2/3 Alcazar utanför Rix Fm tidigt tidigt tidigt på fredagsmorgonen finalveckan.



Signering i Globen Shopping under finalveckan!


Globen ♥


Födelsedagsfirande av Dea med gänget!


Bon y moi with Miss Mede! FINALDAG!


Happy Time!


Date med Caroline Jönsson


PÅ PLATS I GLOBEN!


La Gäng in da Gloooobe!



Fem muppar utanför efterfesten i Stockholm.


En annan del av EFTERFESTEN!


Kärlek och ren magi.

En liten liten liten del av två helt fantastiska månader.



Kommentarer
Postat av: MIKATHESCHLAGERGET

Jag kan inte sluta gråta. Det går verkligen inte att sätta ord på alla känslor! All tid, planering, all kärlek, förväntan, lycka, glädje, stundvis förvirring, förvåning... jag kan inte beskriva! OCH NU KOM SWEET KISSIN IN THE MOONLIGHT! DET BEKSRIVER FAN ALLT!

2009-11-03 @ 21:57:09
URL: http://SCHLAGERZOOOOOOT.BLOGGPUNKTESSEEE
Postat av: Bonnie

Melodifestivalen var helt enkelt FÖR bra iår. Nästan så man undrar om Mello någonsin kommer bli så bra igen. Det är läskigt. Jag saknar det!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0