Effektivitet!

Oj, oj, oj! Snacka om lång dag! Jag har varit hemma i snart en timme. Är så himla trött. Började dagen med att träna, sedan skola 09.25 till 15.45. Stannade kvar i skolan och jobbade lite. Fika i matsalen 17.00. Sedan info, brandlarmet gick och sen började Öppet Hus. Det var faktiskt väldigt roligt. Sedan har jag också världens bästa kompisar. Mamma hämtade mig halv nio efter 11 timmar i skolan. Väl hemma var det bara att slänga i sig lite mat och ringa pappa innan det var dags för zoomöte klockan nio. Ni har väl inte missat att det imorgon avslöjas vem eller vilka som kommer att leda Melodifestivalen 2010!? Zoot kommer dessutom ha en zoolega PÅ PLATS! Helt underbart!

Wow, nu ska jag snart lämna vårat något utflippade zoomöte och soooova. Jag behöver det verkligen!

Some egopics får avsluta kvällen:















Jag vet 1: Jag är coolare än dig.
Jag vet 2: Jag har inget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0