En till sånhär listjävel jag inte kunde låta bli att göra..

Vilken svordom använder du mest? BOLLYHOLLY! ;)
Äger du en iPod? Nepp.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:23
Använder du flip-flops? På sommarn, ja.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror helt på kameran tror jag. Fast jag klassas nog som linslus skulle jag tro.
Vilken var den senaste filmen du såg? Scooby Doo.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror ju helt på summan. Julklappar typ.
Har någon någonsin kallat dig lat? Jag e ganska lat.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, det behövs inte.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Min CD är nerplockad precis som allt annat i mitt rum.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? A L C A Z A R
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja. Men det är ju hemligt duuh.
När var senast någon stötte på dig? I fredags på facebook.
Vad åt du till middag senast? Kyckling och pommes på IKEA.
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Bon har ringt mig typ 750 (som Andy hade sagt) gånger idag.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Typ.. allt?!
Tittade du på tecknat när du var liten? Som om jag skulle slutat med det?
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Jag vet inte ens vilket som är närmast.
Hur många syskon har du? Två.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
Vilken film kan du alla replikerna till? Space Chimps. Livet är en Schlager. eh.
Äger du några band t-shirts? JA! Alcazar.
När flög du senast? Har fan aldrig flygit.
Läser du för skojs skull? Brukade, hinner inte längre :(
Pratar du några andra språk? Än?
Diskar du din egen disk? Sällan.
Har du gråtit offentligt? Gud ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? Både stationär och laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja! Tatuering!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Njaaeeejaaaeee.
Kan du kasta macka? Ost eller skinka?
Har du någonsin varit på Jamaica? Jo, varje dag.
Vad har du med dig in på bion? Mina kompisar!
Vem är din favoritlärare och varför? Vettefan.
Vad har du för väder? Svart.
Har du en blogg? AHAAHAHAHA! Nä.
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska eller kanske något Mediatjofräs.
Gillar du att flyga? Har aldrig prövat.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.
När sov du senast på golvet? Höstlovet.
Vilken är din favoritdrink? Dunno.
Gillar du din boende-situation? Njaeee.
Vilken är din mammas hemstad? Vet fan inte.
Din pappas hemstad? Flen
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fjorton? Nä, 7 kanske.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Egentligen inte.
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nä.
Vilken är din favoritfrukt? äpple.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Arton!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, oftast.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, men inte liksom "marsianer".
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Det har jag förträngt.
Vad var det senaste du åt? Två knäckemackor med ost på.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta tror jag.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min dåvarande moster nämnde att "Sara är ju fint"..
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag bryter ihop.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? VILL!
Tycker du om att krama folk? Absolut!
Äger du en digitalkamera? Ja, den suger.
Anser du dig själv som slarvig? Inte alls! eeeeh.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inga tror jag.. eh.
Tycker du att du är attraktiv? Nej?
Vad är du allergisk mot? Vitlök fast det brukar jag "glömma". Och gräs.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nä.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Dennis.
Vad skulle du egentligen gjort istället för det här? Borstat tänderna.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag snor den, och jag borde sova. x)



<3

2009-11-22 @ 21:36:47
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Dennis. xD

2009-11-22 @ 22:09:48
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0